Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2018 10:14 - За едни ВЕЧНИ ПРИЯТЕЛИ!
Автор: tedety96 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 380 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колко много хора се събраха, братко,

последно сбогом да ти отдадат.

Къщата ти се оказа тясна,

но болката не могат те да намалят.

 

Затвориха ковчега бързо,

пръст отгоре го покри,

а земята е студена,пуста,

ледена душата се руши.

 

Оставихме те там в гроба,

тесен,малък е за нас.

Болката така сурова,

става все по-силна с всеки час .

 

Братленце няма те вече,

как да повярваме кажи.

Щом прозореца открехнат,

теб очаквам да зърна с очи.

 

Майка ти те чака на вратата,

братчето ти на портата стои,

всеки плаче и не вярва,

че върху теб пръста лежи.



imageimage


Кажи ми хубаво ли е там? Ангелите пеят ли?

Там алкохол, купони, приятели, забави има ли?

Спомените за отминалите времена носиш ли ги със себе си?

Там имаш ли добър приятел като този на Земята?

Този, който рамо до рамо до теб стоеше.

Този, който споделяше и щастие, и болка, и сълзи и радост.

Този, който посред нощите ставаше, за да те прибира или да лудува с теб.

 А какво е чувството да си там сам, какво е чувството приятелите или поне познатите ти да са тук долу?

Не съм аз човека, който да те съди и нямам това намерение, но там ли ти е мястото... долу под земята?

Не трябваше ли да сте с нас, да сте живи и здрави...

Приятелю, там ли трябва да си, на два метра под Земята?!

Оставихте само спомени и сълзи...

Не те ли е жал поне малко за най- добрия ти приятел ....

Крие мъката си, но аз знам, че му е тежко, че му липсваш и че се чувства самотен ...

Никой не може да заеме твоето място в сърцето му, защото ти му беше най- добрия приятел...

Знам, че не си струва да ви пиша,

че няма да ми отговорите,

че няма да ме чуете,

че няма да ме видите,

 но знам, че сте някъде, на по- добро място, щом не се връщате от там!

 Знам, че много ви обичам, че след всеки изминал ден все повече ми липсвате.

 Всеки ден живея с надеждата, че ще дойдеш, ще ми звъннеш, ще ме прегърнеш, ще ме помилваш…

Но ще си остана само с надеждата, само ще се надявам някога отново да те видя..

 

Имам нужда да те видя, да те прегърна, да ти се усмихна дори.

Имам нужда от твоята подкрепа, от твоето рамо, от една твоя дума.

Имам нужда от това да си тук до мен.

Имам нужда от вас, защото не ви е там мястото!

Не минава ден, в който да не се сетя за вас,

не минава ден в който да не ви спомена.

Отдавна спрях да се надявам да ви видя, да ви прегърна,

загубих я надеждата че ще се върнете от там на където се запътихте, там където стигнахте.

Ето, минаха  годините, а липсата ви се чувства още.

 Аз знам, че вие ни пазите и бдите над нас,

знам че всичко виждате и чувате.

Затова чуйте молитвите ни…

Върнете се в дните на младост, в дните на живот!

Бъдете и останете винаги до нас!... 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. getoveyoselph - suseda koito skochi vchera ot tretiq etaj i se nasiti na pederasstiq go ocenqva tova
03.04.2018 11:14
malki jestove no pone ti puka za suseda shtoto na drugite ne ni dreme za suseda
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tedety96
Категория: Хоби
Прочетен: 18724
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930