Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2021 11:21 - Разбивачка на сърца
Автор: tedety96 Категория: Хоби   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 26.04.2021 11:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                 Пред теб стоя, а ти пред мен..

 

Пронизваш ми душата с този поглед несравним!

Гледаш ме така лукаво.. и сякаш ме събличаш

с твоя поглед син!

А аз губя си речта, защото

ми харесва как ме гледаш,

как пронизваш ми душата

с лекота, без да си даваш зор.

Ти ми подаваш цигарата,

а аз вадя огъня.. и става Плам..

Изгоряха две цигари и души…

Мирис на мускус и цигарен дим..

Невероятно добра комбинация!

Продължаваме разговора горещ,

А душата се топи като свещ,

защото и двамата знаем какво следва…

хъса е голямо нещо!

Разпенихме се, а сърцето

в гърдите тупти ли, тупти.

Пламтим и двамата, стана така горещо!

Май накрая ще изгорим!

Взе да хапеш устни плахо,

пробужда се някакъв мерак!

Аз стоя пред теб нагло! Защо ли?

Защото ми даваш любовен знак,

но меракът бързо не ще угасне,

показах ти леко крак.

Ох, взе да се топиш и май се разтрепери..

Не така, момче, ще си довършим играта,

аз обичам да мачкам чуждото сърце!

Мога да бъда толкова охолна и нагла,

Чак меракът в теб да умре.

Харесва ми как слабееш пред мен,

харесвам погледа ти нагъл!

Харесва ми, че с поглед ме събличаш!

Аз умея да играя тази игра,

разбивачка съм на чуждите сърца!




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tedety96
Категория: Хоби
Прочетен: 18750
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930